BRL
Mesaj Sayısı : 1207 Doğum tarihi : 07/02/94 Kayıt tarihi : 31/03/09 Yaş : 30 Nerden : Bursa Ruh HaLim : Tuttuğu takım : Rep Gücü : Dikkat : Burda ben varım..
Güç Sistemi AktifLik: (10/10) Başarı Puanı: (10/10) GüçLüLük: (10/10)
| Konu: CAMEL ACTIVE den ayakkabı almadan önce Çarş. Nis. 15, 2009 7:08 am | |
| 17.06.2008 tarihinde Town center magazanizdan aldıgım 341870 fatura no lu ayakkabım.1.haftasında ayagıma vurduğu için ve yan taban bantlarında açılma yapma sebebiyle iade amaçlı mağazanıza başvurdum.Mağazanızın tahminim 2 hafta sonra nakliye yapacağini söylemesi üzerine bir takım ilkel çarelerle idare edilmeye çalıştığım ayakkabım sonrasındada oluşan renk bozuklukları ile birlikte tekrar mağazanıza götürdüm.2. haftanın sonunda arandığımda ise ayakkabının kullanıcı hatası olduğu söylenip gelip alınması istenmesiyle,Promar ayakkabı tamir servisinden yetkili bir kişi ile görüşme yaptiktan sonra sorunun çözüleceği sözünü aldım.Fakat aradan haftalar geçmesine rağmen telefon gelmeyince 10.09.2008 tarihinde kendim gittim.Fakat sonuç yine degişmemişti.Aldığım ihbarda
--Değerli muşterimiz ürün kalite yönetim ekibimizce incelenmiş olup yapılan inceleme sonucu üründe imalattan kaynaklanan hata olmayıp üründe kullanılan kumaş kanvas olup renginde dalgalanmaların olması olağan bir durumdur.Bilginize--
17.06.2008 sonrasında 10.09.2008 aradan geçen süre. Ayakkabının kullanım süresi ite kaka 3 hafta Sonuç 1 haftada yırtılıp 3. haftasında rengi giden bir ayakkabıya verilen 83 ytl.
Yukarıda kini az önce sikayetvar a ben yazdım ve buyrun benden önce gelen sikayetlere ve alınan sonuclara.
CAMEL ACTIVE'den 15 Günde Eskiyen Ayakkabı tamtam [12 Ağustos 2008, 09:00] 08.06.2008 tarihinde, Camel Active Promar Ayakkabı, Suadiye'de bulunan mağazasından aldığımız 003311 faturalı 189, 00 YTL tutarındaki ayakkabı, 15 gün kullanma neticesinde, mağaza çalışanlarının da şaşkınlığıyla, sanki 2 senelik ayakkabı görünümü almıştır.
Ayakkabı tabanında deformasyon, üst bağ kısmında açılma olmuştur. Altında bulunan Camel yazılı metal şey, adı her neyse düşmüştür.
Bu durum karşısında mağazaya gidilerek, üründen memnun kalınmadığı belirtilmiş, iade veya değiştirme talebinde bulunulmuştur. Ürünün teslim alınarak, Promar'a incelenmek üzere gönderileceği ve bana durum hakkında bilgi verileceği söylenmiştir.
Yaklaşık 3 hafta bekleyişten sonra mağaza aranıp, bilgi almak istediğimde “araştıralım geri dönelim” dendi. 2 gün sonra tekrar aradım. Hani geri dönecektiniz dedim. Ayakkabınız burada yok, araştırıp arayalım dendi.
1 gün sonra aranmayınca tekrar aradım. Ayakkabınız Bursa mağazasında, sonra biz size haber vereceğiz dendi. 1 hafta sonra tekrar ben aradım. Ürününüz geldi fakat imalat hatasından kaynaklanmadığı için ürün düzeltilip gönderilmiş. İadesi yada değişimi yapılamaz dendi.
Sonra mağazada görevli ile konuştum. Haklı olduğumu söyledi. Ben de kendisinden ürünü tekrar göndermesini ve üründen memnun kalmadığımı, iadesini talep ettiğimi söyledim. Yetkili bana “ben gerekeni yaparım” dedi. Ürün tekrar gitti.
Yukarıda yazmış olduğum şeyler tekrarlandı. Hep ben aradım. Nihayet ürünün tekrar geldiğini ve tüm hatanın benim ayakkabıyı almamda olduğunu, 7.8.2008 tarihinde bizzat öğrendim.
Ayakkabıyı 10.8.2008 tarihinde paşa paşa gidip teslim aldık. Bize verilen müşteri hizmetleri ürün değerlendirme formunda (teslim tarihi 1.8.2008 yazılmış) üründe imalattan kaynaklanan hata yoktur yazmışlar.
Ayakkabıya bakınaca da ipliği sökülen yeri dikilmiş tabanı aynı, Camel yazısı yok. Yaz bitti, yazlık ayakkabı gitti. Verilen 180 YTL güzelce içime oturdu.^^
CAMEL ACTIVE Ayakkabılarımdaki Hata! semcat1 [11 Ağustos 2008, 09:00] Markasına güvenip aldığımız ürün maalesef hatalı çıktı. Sorun ayakkabının dili (bağcıktan sonra ki kısım) kayıyor. 12.06.2008'de Ankara 365 mağazasından aldığımız Venetos Ap Mer model ayakkabı hatalı çıktı. 25.07.2008'de ürünü mağazaya götürdük ve bekledik.
Müşteri memnuniyetine uğrayacağımıza % 100 emindik. Ama o kağıt parçasını alınca % 100 bozulduk. Kağıtta şirketin ne telefonu var ne de mail adresi. Sıra dışı bir firmanın dahi bu gibi önemli bilgileri bulunuyor. Eşim kızdı ve artık Camel almayacağını söyledi.
Evde sitenizi araştırdım ve gülen yüzleri görünce dedim ki insanların şikâyetleri giderilmiş. Ama maalesef firmanın cevabı hep aynı ağız. 79 şikâyetin 5 tanesi bile giderilmemiş. Ürünü nasıl test etmişler? Bizim ürünü test etmek Türk işiydi. Aynı ayak numaralı bir kişinin giymesi ve 50 metre yürümesi yeterliydi. Promar'ın bana gönderdiği kâğıt parçasını çok özentisiz ve sıra dışı buldum. Kısacası müşterilerine önem vermiyor.%
ALINAN CEVAP
Değerli müşterimiz
Öncelikle ürünlerimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder siz müşterilerimizin memnuniyetinin kalite anlayışımızın bir parçası olduğunu bilmenizi isteriz. Promar Ayakkabı San ve Tic AŞ olarak üründe imalattan kaynaklanan hatalar olduğu takdir de firmamız sorunun ortadan kaldırılması için hassasiyet göstermektedir.
12.06.2008 tarihinde Ankara 365 mağazamızdan satın almış olduğunuz “ Veneto AP Mer” kodlu ürünümüz merkezimizde kalite yönetim ekibimiz tarafından incelenmiştir. Yapılan inceleme sonucu üründe imalattan kaynaklanan hata yoktur.
Üzülerek bildirmek durumundayız ki ürünün iadesi tarafımızca mümkün değildir.
Saygılarımızla
http://www.sikayetvar.com/index.php?...22.x=0&s22.y=0
Buyrun cenaze namazına arkadaslar.Elbette aranızda memnun kalan arkadalsar vardır.fakat acaba sorunu olup da geri götürdüğünde memnun olan varmı?
|
Click this bar to view the full image. |
| | |
| |
|